poniedziałek, 16 marca 2015

100 miejsc parkingowych

  Choć w trakcie kampanii wyborczej ta inwestycja była wymieniana na liście inwestycji już zrealizowanych, to faktyczny remont ruszył dopiero niedawno. Było minęło - kampania rządzi się swoimi prawami i kandydaci opowiadają w niej lub obiecują różne bzdury. Remont jest faktem, a Urząd Miasta i Nowiny Andrychowskie opisują go tak:
Zrzut ekranu ze strony UM. Obietnica około 100 nowych miejsc parkingowych.
/źródło
  Ponieważ w sprawach liczenia do stu obecna władza miała spore problemy, to zrobiłem sobie spacer po osiedlu Matalowców i policzyłem ile miejsc parkingowych jest tam obecnie. Naliczyłem 137, w tym takie, na których teoretycznie nie można parkować, gdyż zakazują tego jakieś znaki (np. przy poradni psychologicznej). Liczyłem wszystkie wydzielone do parkowania miejsca od skrętu w ul. Metalowców od strony Lenartowicza aż do wyjazdu na ul. Włókniarzy.

  Trzeba przyznać, że obecny burmistrz zrobił w tym temacie (miejsc parkingowych na osiedlach) więcej niż poprzednik. Powiększone parkingi przy Lenartowicza 44, przy Lenartowicza 19, oddanie terenu byłej kotłowni pod miejsca parkingowe, parking przy Lenartowicza 12. Jest tego sporo i naprawdę niewiele brakuje, by było idealnie (przynajmniej na os. Lenartowicza). Natomiast ciekawi mnie, czy bez wyborczej presji potrafi policzyć do (około) 100?

Ile NOWYCH miejsc parkingowych przybędzie oraz czy nie spieprzą tego osiedla? Zobaczymy...

---
137 miejsc parkingowych - 31.01.2015

3 komentarze:

  1. Łukasz podziwiam Cię za to co robisz, też będę liczył. Nie wiem tylko, czy te miejsca na trawnikach też liczyłeś jako miejsca parkingowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Tylko miejsca parkingowe utwardzone. Było o tyle łatwo, że wszystkie były wykorzystane, a samochody parkowane "na żyletkę", więc liczyłem samochody. Chodnik również odpadł z obliczeń, choć cały był zawalony - tak się tam przyjęło parkować.

      Usuń
    2. marzec 2018: korzystając ze zdjęcia satelitarnego na mapach google naliczyłem 243 miejsca. To daje nieco ponad 100 dodatkowych miejsc parkingowych (było 137). W praktyce jest nawet więcej, bo miejsc nielegalnych zarówno przedtem , jak i teraz nie liczyłem. Tylko wydzielone.

      Usuń

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *